Opiniones sobre Parlem: ¿tiene la mejor atención al cliente?


1.9 / 5 de 39 votos
5
13%
4
8%
3
5%
2
8%
1
67%
Precio
Atención al cliente
Cobertura
1.9 /5 de 39 votos
5
13%
4
8%
3
5%
2
8%
1
67%
Precio
Atención al cliente
Cobertura

Todos los comentarios

Filtrar por
5/5
07/01/2024

Fa anys que tinc Parlem a mòbil i Fibra amb Parlem. Estic a l'interior de Catalunya i tan la fibra com el mòbil sense cap problema. Parlem utilitza la cobertura de Orange, i els meus receptors del mòbil canvien de Parlem a Orange de depenent de la zona on em mogui. Se se pèrdua de cobertura. Quan surto a l'estranger m'arriba un missatge que em diu el cost del roaming i l'activo si vull. Al seu dia quan vaig fer la portabilitat de jazztel a Parlem, el.servei de atenció al client és ideal. Ràpid i en català. Aquest simple fet va ser clau per a mi per a ratificar el.canvi a Parlem, com parlar com quan vas a comprar el pa i no sentir-te fora de casa cada cop que " es volen fer coses importants" hablar en castellano. Un cop fet el traspàs en 3 dies em va arribar la SIM i el router en 1 setmana. ( en cap moment vaig tenir cap tall amb la antiga operadora). Parlem em va dir que un cop arribés el router es posaria en contacte un tècnic instal·lador ( subcontractació de empreses de instal·ladors de fibra, que instal·len fibra de movistar, ora ge, jazztel, tan dona, ells passen cables, activen la fibra i truquen per a que ho activin al enginyer que trasteja les xarxes als repartidors) Averies de fibra no he tingut cap en 4 anys.. cap. I al ser proveidors virtuals.. el " hardware" on hi poden haver averies no seria de Parlem, i no depèn d'ells encara que li correspondria agilitzar la situació per a que orange o masmovil reparés la averia. Resum: més de 4 anys amb parlem fibra i mòbil sense cap problema.

Ver más Ver menos
5/5
21/07/2023

Fa tres que tinc Internet i mòbils amb Parlem, mai he tingut cap problema, tant de bó m'hagués passat a Parlem abans, quan vaig fer el canvi no vaig estar ni un minut sense Internet ni mòbils, quan he tingut un dubte m'han atès molt bé.

Ver más Ver menos
5/5
23/02/2023

Lamentable i decepcionant. Som clients des de l'inici i hem patit freqüents incidències, sobretot amb el wifi. Avui s'ha acabat la meva paciència i em canvio de companyia. Em sento estafat. Ah, la qualificació sobre 5* no és la que apareix.Qualificació: 2*; Preu: 3*; Atenció al client: 3* i cobertura: 2*

Ver más Ver menos
5/5
22/11/2021

Contrato móvil y fibra con ellos. Al entregarme la tarjeta SIM por mensajero también me traen un aparato para conectar TV de Agile y Rakuten. Le explico al mensajero que no he contratado nada de TV y que no quiero el aparato. Me dice que si no lo activo pues que no se cobra nada. Así que tal como lo recibo lo dejo en el armario sin abrir y ahí sigue. Para mi sorpresa al cabo de un tiempo me cobran 5 euros al mes por la activación de TV. Le llamo y después de 2 llamadas me dicen que el aparato está activo... A parte de mentira es una vergüenza.

Ver más Ver menos
5/5
17/10/2021

cap problema, excepte algo de lentitut en canvis administratius, i una app gestora paupérrima. Lo que realment importa ? doncs 👍👍👍👍👍

Ver más Ver menos

4/5
21/02/2023

M'han canviat les condicions. Tenia una segona línia gratis amb 3 Gb i me l'han passat a 5 gb però cobrant 2,5 euros més IVA. En queixar-me la redueixen a 1 Gb gratis. A més a més han pujat el preu un 6%. Resultat: portabilitat a O2

Ver más Ver menos