Opiniones sobre Parlem: ¿tiene la mejor atención al cliente?


1.9 / 5 de 39 votos
5
13%
4
8%
3
5%
2
8%
1
67%
Precio
Atención al cliente
Cobertura
1.9 /5 de 39 votos
5
13%
4
8%
3
5%
2
8%
1
67%
Precio
Atención al cliente
Cobertura

Todos los comentarios

Filtrar por
1/5
13/02/2024

No cumplieron la oferta ofrecida. Problemas con el instalador. Cobertura deficiente. Atencion al cliente amable pero no resolutiva. Solo me quedaré lo que obliga la permanencia.

Ver más Ver menos
5/5
07/01/2024

Fa anys que tinc Parlem a mòbil i Fibra amb Parlem. Estic a l'interior de Catalunya i tan la fibra com el mòbil sense cap problema. Parlem utilitza la cobertura de Orange, i els meus receptors del mòbil canvien de Parlem a Orange de depenent de la zona on em mogui. Se se pèrdua de cobertura. Quan surto a l'estranger m'arriba un missatge que em diu el cost del roaming i l'activo si vull. Al seu dia quan vaig fer la portabilitat de jazztel a Parlem, el.servei de atenció al client és ideal. Ràpid i en català. Aquest simple fet va ser clau per a mi per a ratificar el.canvi a Parlem, com parlar com quan vas a comprar el pa i no sentir-te fora de casa cada cop que " es volen fer coses importants" hablar en castellano. Un cop fet el traspàs en 3 dies em va arribar la SIM i el router en 1 setmana. ( en cap moment vaig tenir cap tall amb la antiga operadora). Parlem em va dir que un cop arribés el router es posaria en contacte un tècnic instal·lador ( subcontractació de empreses de instal·ladors de fibra, que instal·len fibra de movistar, ora ge, jazztel, tan dona, ells passen cables, activen la fibra i truquen per a que ho activin al enginyer que trasteja les xarxes als repartidors) Averies de fibra no he tingut cap en 4 anys.. cap. I al ser proveidors virtuals.. el " hardware" on hi poden haver averies no seria de Parlem, i no depèn d'ells encara que li correspondria agilitzar la situació per a que orange o masmovil reparés la averia. Resum: més de 4 anys amb parlem fibra i mòbil sense cap problema.

Ver más Ver menos
5/5
21/07/2023

Fa tres que tinc Internet i mòbils amb Parlem, mai he tingut cap problema, tant de bó m'hagués passat a Parlem abans, quan vaig fer el canvi no vaig estar ni un minut sense Internet ni mòbils, quan he tingut un dubte m'han atès molt bé.

Ver más Ver menos
3/5
07/07/2023

23 dies d’ averia a internet informan a Parlem diariament li enviem el parte de feina el día 22 al técnic ( genial el tecnic ) e inclus donan solucions que en podrían deixar una SIM i jo posar un router per SIM de la meva butxaca i res de res. Nomes he conseguit que s’ ajustin amb la factura. Tant el 900.. com el 1713 totalment pesim, no funciona !! Molt amables pero res de recursos. Una pena!!!!

Ver más Ver menos
1/5
13/06/2023

Llevo 19 dias sin internet y no hay forma que me lo arreglen, me van diciendo que lo estan reparando però yo sin Internet . 1mes antes ya paso y me tuvieron 5 dias sin internet, un desastre. Cuando no hay problemas, funcionan bien, però a la que hay un problema, no saben resolverlo, en mi Caso és lo que estabpasando. Les pongo un 0 y porque no hay -, sinó se merecerian menos

Ver más Ver menos

2/5
16/05/2023

El servicio de facturación muy mal, con un error de facturación llevo más de un mes detrás de ellos y me dicen que si que tengo razón pero no me hacen el ingreso, me Dan largas

Ver más Ver menos
1/5
10/05/2023

Pongo una estrella porque no existe la opción de 0 estrellas o números negativos Contrate fibra y móvil, perdí un día de trabajo.porque los operarios no habían pedido autorización a Movistar Regresaron, cortaron una canaleta de PVC "si,tal cual"para pasar cables ,colocaron otra pieza en.la canaleta , en definitiva se la han cargado y cuando llueve no ejerce su función A pesar de dar nuevo número de cuenta bancaria al contratar el servicio,siguieron cobrando en cuenta antigua ,solicitándome recargo de 7 € con cola por devolución de recibo ,idem en facturación de móvil Te pasas el día intentando resolver una incidencia tras otra,un verdadero caos , tercermundista total Muy decepcionada Nada recomendable

Ver más Ver menos
1/5
31/03/2023

Coloco una estrella porque no puedo colocar 0. Es un caos TOTAL, contraté fibra, fijo, más ,2 móviles. Me dieron una fecha para la instalación, no llegaron una semana después cuando vinieron no instalaron el fijo pq no les constaba, los móviles una portabilidad la hicieron el otro no, y ninguna información, he tenido más dolores de cabeza en 15 años con ellos que en 10 años con mi anterior compañía . Realmente apenas acabe la permanencia me voy pitando..Lastima que no leí estos comentarios antes. La peor compañía pero con mucha diferencia.

Ver más Ver menos
1/5
24/02/2023

Al finalizar mi estancia con Parlem, se sacaron de la manga que el contrato de permanencia, si no habia dado de alta parte de la tarifa, era distinto al acordado desde un inicio y me cobraron lo correspondiente a 6 meses de estancia con ellos. Lo cual, por supuesto, no me comentaron cuando llame para darme de baja… Unos putos jetas de cuidado.

Ver más Ver menos
1/5
23/02/2023

Se me ha devuelto el recibo por un error y se ponen como fieras y amenazan con cortar la linea en pocas horas. Me dare de baja, hay otros mucho mejores.

Ver más Ver menos
5/5
23/02/2023

Lamentable i decepcionant. Som clients des de l'inici i hem patit freqüents incidències, sobretot amb el wifi. Avui s'ha acabat la meva paciència i em canvio de companyia. Em sento estafat. Ah, la qualificació sobre 5* no és la que apareix.Qualificació: 2*; Preu: 3*; Atenció al client: 3* i cobertura: 2*

Ver más Ver menos
4/5
21/02/2023

M'han canviat les condicions. Tenia una segona línia gratis amb 3 Gb i me l'han passat a 5 gb però cobrant 2,5 euros més IVA. En queixar-me la redueixen a 1 Gb gratis. A més a més han pujat el preu un 6%. Resultat: portabilitat a O2

Ver más Ver menos